Триває Всесвітній тиждень медіа та інформаційної грамотності. Цьогорічна тема GlobalMILWeek2022: «Плекання довіри: імператив медіа та інформаційної грамотності». Бібліотека-філія № 1 також долучилася до цього заходу. Наш інформаційний супермаркет відкрився під гаслом «Попереджений – значить захищений». Наші користувачі переглянули відеофільм «Медіа та медіаграмотність: що це і навіщо?», розібралися з елементами інформаційної війни, які наразі веде проти нас країна-агресор – рф, та як їм протистояти. Ми з’ясували: для того, щоб довіряти медіа та соціальним мережам, необхідно увесь час підвищувати власний рівень медіаграмотності.
Довідка. Тиждень медіа та інформаційної грамотності, започаткований у 2012 році, проводиться Організацією Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) спільно з Альянсом з питань медіа та інформаційної грамотності.

| < < | > > |
|---|









